Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leków antydepresyjnych i odczuwanie skutków ubocznych

Witam, Mój tata bierze tabletki antydepresyjne ponieważ ciągle uważał ze boli go brzuch. 2 razy próbował popełnić samobójstwo. klika dni temu wyszedł ze szpitala psychiatrycznego, gdzie zrobiono mu szereg badan i powiedziano nam ze on sobie to wszystko w głowie wymyśli.przyjmuje leki które przepisano mu w szpitalu ale ciągle jest przygnębiony, myśli o tym ze coś z nim jest nie tak, kreci mu sie w głowie, ma nudności ( tak jak pisze na ulotkach tabletek o skutkach ubocznych) co mamy dalej robić?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

Dzień dobry,

W wypisie szpitalnym powinny być zalecenia dalszego postępowania dla pacjenta.
Zgaduję tylko - kontynuacja leczenia w Poradni Zdrowia Psychicznego (farmakoterapia i/lub psychoterapia).
Najlepiej jak Państwo porozmawiają z lekarzem prowadzącym, ponieważ to on zna osobiście Pani ojca i jego historię leczenia.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy