Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 9 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Jednym z działań niepożądanych tabletek hormonalnych może być przyrost masy ciała. Nie u każdej kobiety takie objawy jednak wystąpią.

0
Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Tycie po każdym rodzaju antykoncepcji jest związane ze zwiększoną retencją wody w organizmie.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Teoretycznie możliwy jest przyrost masy ciała.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy