Zapytaj lekarza

7 4 2 , 3 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Yaz a brązowe plamienia

Od 3 lat biorę tabletki YAZ. Od 1,5 miesiąca przyjmowałam Bellergot. Brałam go w pewnym odstępie od yazu i stosowałam z partnerem prezerwatywę. Od 6 dni pojawiły mi się dokładnie w połowie cyklu brązowe plamienia i skrzepy krwi. Odstawiłam Bellergot 4 dni temu. Wczoraj współżyłam z partnerem i pojawiło się dużo skrzepów... Czy to może dalej być wpływ Bellergotu? Dodam że od 2 lat mam małą nadżerkę ale do tej pory nic się z nią nie działo.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Wspomniane objawy mogą wynikać zarówno z przyjmowania Bellergotu jaki i obecności nadżerki. Warto udać się do ginekologa.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy