Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Suchość i swędzenie pochwy po kuracji przeciwgrzybicznej

W czasie drugiego opakowanie tabletek anty dostalam grzybice. Leczylam mycosystem nystatyna u pimafucinem. Nastepnie bralam invag a teraz provag jeszcze profilaktycznie. Mam wrazenie suchosci pochwy i jeszcze troche mnie swedzi. Czy to znaczy ze grzybica nie zostala wyleczona?
ponad rok temu

Przeciwskazania HTZ

Szanowna Pani,
należy zgłosić się do ginekologa i wykonać posiew a pochwy w celu identyfikacji drodnoustrojów powodujących infekcję a następnie zastosować leczenie, w zależności od wyniku również partnera.
Pozdrawiam
Dr Jacek Tulimowski

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy