Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 6 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Świąd odbytu - czy to podrażnienie od dopochwowego stosowania Luteiny?

Jestem w 17 tygodniu ciąży. W poprzedniej ciąży nastąpił przedwczesny poród i dziecko zmarło. Teraz lekarz kazał przyjmować mi Luteinę dopochwowo 100mg 2x2. Zauważyłam, że po kilku godzinach od aplikacji tabletek na bieliźnie zostają białe ślady (jakby rozpuszczona tabletka). Odkąd stosuje Luteinę czuję świąd odbytu. Czy ta rozpuszczona tabletka, która znajduje się na bieliźnie mogła podraznic odbyt? Jak mogę zniwelować ten świąd?
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Krwawienie w ciąży - przyczyny i postępowanie

74 poziom zaufania

Szanowna Pani, w rzadkich przypadkach luteina może wywoływać reakcje alergiczne, ale czy tak jest w Pani przypadku to niestety nie wiem, proszę udać się do ginekologa

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy