Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 3 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Świąd warg sromowych a stosowanie Pimafucort

Odczuwam swędzenie warg sromowych. Objawy te występują na zewnątrz.Nie mam upławów ani krwawień, Stosowałam maść Pimafucort ale mi nie pomogła. Mam 62 lata.
KOBIETA, 62 LAT ponad rok temu

Krioprezerwacja płodności

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Proszę skontaktować się z lekarzem, bez oceny sromu nie jestem w stanie udzielić jednoznacznej odowiedzi odnośnie możliwej przycyzny świądu i ew. sposobu leczenia.

0
Małgorzata Panek
69 poziom zaufania

Objaw może być związany z infekcją dróg rodnych albo układu moczowego. Należałoby wykonać badanie ogólne moczu
Proszę udać się do lekarza rodzinnego.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy