Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Szumy uszne i ucisk w głowie a długotrwałe stosowanie środków psychoaktywnych

Zaczęło się od zażycia benzydaminy. Pod koniec listopada 2013 zażyłem 2 saszetki bez ekstrakcji od soli. Mimo utrzymujących powidoków ćpałem dalej; paliłem dużo marihuany, zrobioną samodzielnie maczankę dopalaczy paliłem całymi dniami. Brałem często DXM (lek na kaszel). W miarę upływu czasu wszystkie objawy się nasilały, pojawiły się szumy uszne. Jestem od 3 miesięcy czysty ale objawy nie ustępują, czuję dziwny ucisk w okolicy płata czołowego. Czy są jeszcze szanse na odzyskanie zdrowia ?
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsze oznaki zaburzeń pamięci

Psycholog
33 poziom zaufania

Nie dowie się Pan tego bez wykonania badań i konsultacji z lekarzem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy