Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 1 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki antykoncepcyjne a problemy z zajściem w ciążę u 20-latki

Staram sie z chlopakiem o dziecko mam 20 lat za kazdym razem jak uprawiamy stosunek z facetem on spuszcza sie we mnie dzisiaj robilam test zeby sprawdzic i nic wyszla jedna kreska wcześniej używałam tabletek antykoncepcyjnych czy to moze byc dlatego bo juz nie wiem
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

74 poziom zaufania

Szanowna Pani, przyczyn zaburzeń płodności może być wiele, od zaburzeń hormonalnych po zaburzenia strukturalne narządów rozrodczych, również się zdarza, że po odstawieniu środków antykoncepcyjnych płodność jest zaburzona. Warto udać się do ginekologa celem rozwiania wszelkich wątpliwości.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy