Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 2 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki antykoncepcyjne na problemy z trądzikiem

czy tabletki antykoncepcyjne są sposobem a problemy z twarzą trądzikową? dzisiaj byłam u dermatologa i włąśnie to zaleciła mi p. doktor. otrzymałam na recepcie od niej cetphil- płyn do mycia twarzy, davercin, klindacin T jak stosować te leki w tym połączeniu. Mam problemy z twarzą chodzę od lekarza do lekarza .... co robić. mam skórę świecąca łojokotową ?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku

Trądzik atakuje nie tylko osoby w wieku dojrzewania. Często starsze osoby muszą się z nim zmagać przez długi czas. Obejrzyj film i dowiedz się, jak radzić sobie z trądzikiem.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Jeżeli lekarz podejrzewa etiologię wynikającą z zaburzenia poziomu hormonów oczywiście tabletki antykoncepcyjne są sposobem na jej uregulowanie. Sądzę jednak iż w Pani przypadku doktor podejrzewa nadkażenie bakteryjne, stąd zastosowany antybiotyk.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Witam, w zależności od tego jaki ma Pani rodzaj krost do terapii lekowej warto jest włączyć terapię z peelingami medycznymi, szybciej wtedy uzyska Pani efekt leczniczy.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy