Zapytaj lekarza

7 3 6 , 0 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tetralysal a poprawa stanu skóry

Dobry wieczór, od 3 tygodni zażywam Tetralysal, pilnuję diety, ale niestety nie widać znaczącej poprawy na twarzy. Wciąż jest bardzo czerwona, skóra się łuszczy, widać ciągle białe krostki. Ponadto zalecono smarowanie twarzy detreomycyną i baneocinem.Czy po tak długiej kuracji antybiotykiem nie powinno być dużo lepiej?
KOBIETA, 44 LAT ponad rok temu

Niepokojące zmiany skórne

Zauważyłeś na swojej skórze zmiany, które cię niepokoją? Zastanawiasz się, co z tym zrobić? Obejrzyj nasz film i dowiedz się, co powinieneś zrobić w takiej sytuacji.

Witaj, niestety efekty widoczne są dopiero po około 3 miesiącach stosowania, nie tygodniach, najczęsciej mniej więcej około 10 tygodnia pacjenci mówią o widocznej poprawie, Terapia też najczęsciej obejmuje wielokrotność 3 miesięcy a trwa nawet do póltora roku. Czekaj cierpliwie i nawilżaj skórę przynajmniej raz dziennie- nadmierne wysuszenie spowoduje wieksze prawdopodobieństwo drobnych ranek czy infekcji.
Masci zalecone najlepiej stosować na noc a na dzien swój zwykły krem nawilżający.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy