Zapytaj lekarza

7 2 5 , 5 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tran a wypadanie włosów?

Witam! Mam 23 lata,od wielu lat bardzo wypadają mi włosy i nikt nie potrafi znaleść przyczyny. Żadne suplementy diety nie pomagały więc je odrzuciłam i zaczęłam brać tylko i wyłącznie tran. Zauważyłam dużą poprawę.Czy naprawdę jest on tak wartościowy i może zastąpić inne witaminy? Zalecane jest przyjmowanie 2 tabletek dziennie, ja biorę 5, czy to złe co robię?Może mieć to odwrotne skutki? Dziękuję za odpwiedż.

KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Wskazówki dla grzybiarzy

Witam,

Tran może poprawić kondycję włosów, skóry i paznokci, ponieważ zawiera witaminy odpowiadające za ich prawidłowy stan, czyli witaminy rozpuszczalne w tłuszczach - wit. A,D,E,K. Natomiast tak, jak ze wszystkimi witaminami i suplementami diet - nie wolno ich stosować w nadmiarze, ponieważ nie tylko hipowitaminozy (niedobory witamin), ale i hiperwitaminozy (nadmiar witamin) mogą prowadzić do groźnych chorób i zaburzać prawidłowe procesy fizjologiczne organizmu.

Dietetyk w Szpitalu Grochowskim im. dr n. med. Rafała Masztaka w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy