Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Trittico a skutki uboczne

Witam. Biorę trittico 75 w dawce 100mg od ponad 4 miesięcy na uregulowanie snu.Skutki uboczne jakie mam to suchość w jamie ustnej, przytkany nos i lekkie przymulenie w ciągu dnia, trwały od początku przyjmowania leku, nic więcej nie było .Ale ostatnio jestem jakiś bardziej ospały, zmęczony i zakręcony w ciągu dnia.Czy po takim czasie skutki uboczne mogły się nasilić?Dawki nie zwiększałem. Czy to nie po tym leku? Może pogoda? Proszę o odpowiedz Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 33 LAT ponad rok temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

Mogą to być skutki uboczne tego leku, skutki uboczne mogą się pojawiać w każdym momencie zażywania leku. Proszę udać się do lekarza wypisujacego lek celem modyfikacji terapii

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy