Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uczucie swędzenia mózgu

Witam. Mam 30 lat. Od około dwóch tygodni mam uczucie, wrażenie swędzenia mózgu. Dziwne to jest, ale odczuwam "potrzebę" podrapania się po mózgu, bo swędzi, jakby gilgocze, a jak wiadomo, nie da się tego zrobić. Wrażenie to jest podobne do delikatnego łaskotania prądem. Leki jakie biorę to: citabax (od roku, zdarza mi się zapomnieć o braniu 2-3 razy na 10 dni), trileptal (padaczka - napady częściowo złożone i napady skroniowe) oraz przeciwbólowe - na ból głowy nurofen lub aleve (nawet do 2 dni), No-spa na chorobę Crohna. Nie biorę innych leków na crohna, jestem po wycięciu jelita grubego. Wszystkie badania krwi i hormonów w normie. Proszę o pomoc. Ania

KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Pierwsza pomoc przy napadzie padaczkowym

Biorąc pod uwagę leki, jakie Pani przyjmuje, rozumiem, że leczy się Pani z powodu napadów padaczkowych. Citabax jest lekiem p-depresyjnym, który nie powinien dawać powyższych objawów. Również dla pozostałych wymienionych leków nie jest to objaw charakterystyczny. Objawy, które Pani opisuje, mogą mieć związek z poronnymi postaciami napadów padaczkowych. Myślę, że wskazana byłaby wizyta u neurologa i wykonanie badania EEG.  

Psychiatra na Oddziale Psychiatrii w Szpitalu Bielańskim i w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy