Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie nerwicy

Uzależnienie od leków uspokajających jest często spotykane i niestety, zawinione przez lekarzy. Od Alproxu (czyli alprazolamu) można się uzależnić, jeżeli przyjmuje się go zbyt długo, zamiast leków leczących.
Czy trudno wyleczyć się z tego uzależnienia? To zależy od wielu czynników. Od czasu przyjmowania leku, wysokości dawek, powodu, który przyczynił się do włączenia leku. Istotna jest osobowość pacjenta, jego motywacja do odstawienia. Ważna jest tolerancja na objawy, które będą pojawiały się przy zmniejszaniu dawek. Lek odstawiamy bardzo powoli, będą pojawiały się objawy odstawienne,organizm domagać się będzie powrotu do wyższych dawek. Trzeba determinacji, żeby to wytrzymać. Jeżeli nie jest rozwiązany problem podstawowy, który był powodem włączenia Alproxu, należy podjąć odpowiednie leczenie tego stanu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy