W jaki sposób szybko schudnąć 6 cm z bioder?

Chciałabym zrzucić 6 cm z bioder, czyli około 6 kg. Zajmowałam się modelingiem, zawsze o siebie dbałam. Skończył mi się kontrakt i wtedy spróbowałam słodyczy, które jadłam bez opamiętania, zapominając czym jest zdrowy obiad. Ważę 62 kg, mam wzrostu 177 cm w tali 62 cm. Nie jestem bardzo gruba, ale potrzebuje kilka kilo do tyłu, bym znów mogła zacząć pracować w modelingu. Mam na to 2 miesiące. Jak na razie zastąpiłam chleb, pieczywem tzw. waza. Nie jem słodyczy, 3 posiłki dziennie, kolacja najpóźniej 18.30. 3 razy w tygodniu biegam po 3 km. Czasem nie mogę stać na nogach. Wracam do domu padnięta, ale zrobię wszystko, żeby znów wrócić do moich 90 cm bioder. Jeżdżę rowerem po 8 km 5 razy w tygodniu. Ograniczam wszystko co najbardziej kaloryczne. Piję dużo wody ze środkiem powstrzymującym łaknienie. Jakie jeszcze mogę robić ćwiczenia w domu na biodra? Pozdrawiam, Ola
ponad rok temu

Ciemne alkohole wywołują gorszego kaca!

Prawdopodobnie każdy z nas tego doświadczył - syndrom dnia następnego. Czy wiesz, dlaczego tak cierpisz po suto zakrapianej imprezie? Być może powodem był rodzaj alkoholu.

Lek. Marta Hat
71 poziom zaufania

 

Witam!
Twoja waga jest oczywiście prawidłowa i nie musisz się odchudzać - aktualnie współczynnik BMI wynosi 19,79. Przy spadku wagi do 56 kg (czyli o 6 kg mniej) BMI będzie na dolnej granicy normy (17,87).
Ogólnie rzecz biorąc kobiety mają więcej tkanki tłuszczowej w okolicach ud/pośladków i czasem bardzo ciężko pozbyć się centymetrów z tych partii ciała.
Stosujesz bardzo dobre ćwiczenia. Pamiętaj o rozciąganiu po treningu na rowerze i po bieganiu (zapobiega kontuzjom i rozbudowie mięśni). Możesz nieco urozmaicić trening, polecam skakankę, stepper czy pływanie (+rozciąganie).
Jeżeli chodzi o dietę to najprawdopodobniej jesz zbyt mało. Przy intensywnym treningu fizycznym organizm potrzebuje więcej energii (którą i tak spala).
Powinnaś jeść więcej niż 3 posiłki dziennie - co najmniej 5 w regularnych odstępach czasowych, z czego ostatni posiłek ok. 3 godziny przed snem. Pamiętaj także, aby dużo pić (co najmniej 1,5-2l/dobę). Jedz dużo warzyw i owoców (witaminy), nie rezygnuj z mięsa (źródło żelaza) i staraj się mieć kontrolę nad utratą wagi. Przy zbyt restrykcyjnym ograniczaniu posiłków organizm może się „zbuntować” i zareagować napadami obżarstwa, anoreksją czy efektem jo-jo.

Pozdrawiam serdecznie!
 

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty