Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty i przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych

Witam. Przyjmuję tabletki antykoncepcyjne. Po skończeniu różowych tabletek z poprzedniego blistra, rozpoczęłam od razu kolejny, nie robiąc przerwy. W 3. dniu 1. tygodnia miałam biegunkę po 1h od przyjęcia tabletki. Nie miałam następnego blistra, dlatego wzięłam tabletkę przeznaczoną na kolejny dzień. Czy powinnam się dodatkowo zabezpieczać? Mam blister, w którym została mi ostatnia różowa tabletka z 3. tygodnia. Czy w razie wypadku mogłabym przyjąć tę tabletkę w innym dniu jako zabezpieczenie?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

proszę nie mieszać tabletek zwłaszcza jeśli są to tbl ze schematów 24+4 , to częsta przyczyna nieskuteczności. pominięcie( przerwa) dłuższe niż 12 godzin w I lub II tygodniu wymaga dodatkowego zabezpieczenia przez 7 dni.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy