Zapytaj lekarza

7 3 9 , 8 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty po zażyciu 6 tabletki antykoncepcyjnej

Witam, Po godzinie 21 przyjelam tabletke Ovulastan a po 23 wystąpiły u mnie 'małe wymioty', rozumiem, że skuteczność tabletki została obniżona i powinnam przyjąć kolejną tabletkę z opakowania zapasowego? Czy w sytuacji gdy przyjmę następną tabletkę wystąpi u mnie krwawienie, plamienie? Ostatnie już pytanie- jeśli nie przyjełabym tabletki z opakowania zapasowego a następna wziełabym normalnie o 21 to czy po tygodniu będę chroniona znowu? Dodam jeszcze ze jest to 6tabletka opakowania. Pozdrawiam.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Ochrona antykoncepcyjna zostanie zachowana zarówno w przypadku gdy przyjmie Pani dodatkową tabletkę z danego opakowania ( wtedy cykl skróci się o jeden dzień) a także w sytuacji gdy przyjmie Pani tabletkę z opakowania dodatkowego. Nie musi Pani stosować dodatkowego zabezpieczenia w opisanych powyżej sytuacjach.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy