Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 5 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie włosów po farbowaniu?

Mam 15 lat i farbowałam często włosy. Teraz mi bardzo dużo włosów wypada z cebulkami i zrobiły mi się cienkie. Chciałabym, żeby mi się zgęściły i zrobiły się grubsze oraz mocniejsze, choć nie wiem, czy to możliwe. Bardzo proszę o poradę, co mogę zrobić.

KOBIETA, 15 LAT ponad rok temu

Łysienie a krążenie

Przeprowadzone badania wykazały, iż zaburzenia krążenia mogą mieć związek z wystąpieniem łysienia. Dr n. med. Tomasz Wasyłyszyn, specjalista wenerologii i dermatologii, opowiada o tej przypadłości, poruszając także temat choroby Reynoldsa.

Witam!

Informacje, które mi Pani podała nie wystarczają, aby określić jednoznacznie, jaka jest przyczyna wypadania włosów w Pani przypadku... Być może powodem było rzeczywiście częste farbowanie włosów, ale przyczyny mogą być też inne. Polecam artykuły: portal.abczdrowie.pl/wlos-ci-z-glowy-nie-spadnie-czyli-jak-zapobiegac-lysieniuportal.abczdrowie.pl/jakie-sa-przyczyny-lysienia.

Pozdrawiam!

Lekarz, autorka wielu publikacji naukowych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy