Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 1 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypróżnianie a tabletki antykoncepcyjne

Witam, O godzinie 7.00 biore tabletki novynette o 7.40 miałam jeden lużny stolec (jakby biegunkowy) wystąpił tylko raz. Niemalże codziennie mam jeden luźny stolec w ciagu 4 godzin od wzięcia tabletki. Czy mam dzisiaj wziąć dodatkową tabletkę? czy antykoncepcja została zachwiana? Chce dodać że dzisiaj po 14 tabletce dostałam czerwonego plamienia - ale jest to dopiero pierwsze opakowanie po plastrach evra, a lekarz mówił mi że plamienie w pierwszych opakowaniach moze wystapic
KOBIETA ponad rok temu

Wpływ menopauzy na zdrowie

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Plamienia rzeczywiście mogą wystąpić. \
Tabletka wchłania się do 4 godzin od przyjęcia. Jeżeli od kilku dni występują biegunki warto zastosować dodatkowe zabezpieczenie w postaci prezerwatyw.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy