Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wysoki cholesterol a leki

Witam, Mam 47l. Od 4 lat mam wysoki cholesterol, który przy zazywaniu statyn (Zachron 10) został obniżony do prawidłowego poziomu. Ze względu na powtarzające się stany zapalne mięśni lekarz zalecił mi na kilka miesiecy zaprzestać przyjmowania leku obniżającego cholesterol. Po 5 m-cach zrobiłam badanie, którego wynik podaję poniżej: HDL CHOLESTEROL-44 mg/dl TRIGLICERYDY-172 ↑ mg/dl CHOLESTEROL CAŁK.-341 ↑ LDL CHOLESTEROL-263 ↑ Obecnie leczę się na chor.wrzodową. Czy musze wrócić do Zahronu?
KOBIETA, 47 LAT ponad rok temu

Badanie cholesterolu

Badanie cholesterolu pozwala ustalić stopień ryzyka chorób układu sercowo ? naczyniowego. Dr Piotr Gryglas, kardiolog, informuje, jakie działania należy podjąć, aby podczas poddawania się temu badaniu, uzyskany wynik był rzeczywisty.

Marta Mielniczuk
55 poziom zaufania

Witam,
w Pani przypadku konieczne jest dalsze leczenie mające na celu poprawę gospodarki tłuszczowej. Wachlarz statyn do wyboru na rynku farmaceutycznym jest bardzo szeroki. Warto spróbować innego preparatu, gdyż może on nie dawać takich objawów niepożądanych jak bóle mięśniowe. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy