Zapytaj lekarza

7 1 7 , 1 9 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia nastroju i zmiana relacji z chłopakiem

Witam. Jestem z chłopakiem 9 miesięcy, od tygodnia mam mieszane uczucia, nie wyobrażam sobie życia bez niego, zależy mi na nim, ale teraz mam inne uczucia niz na poczatku te motyle, dodam tez że płacze bez powodu od dwóch dni nic nie moge zjeść czuje ścisk w żołądku i w klatce piersiowej, czy to się leczy? Prosze o pomoc
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Co wpływa na pewność siebie?

Każdy z nas chciałby być przebojowy i pewny siebie. jak do tego dojść? Warto wiedzieć przede wszystkim, co wpływa na naszą pewność siebie. Obejrzyj film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta.

Witam. Warte zastanowienia jest kiedy zaczęły się objawy czy kiedykolwiek w przeszlosci się juz pojawiały. Co takiego sie zmieniło w pani życiu i czego dotyczą obawy. W związku dwojga ludzi tak zwane motyle w brzuchu pojawiaja sie w poczatkowej fazie zwiazku później liczy się np poczucie bezpieczeństwa. Radze poszukac terapeuty lub lekarza w celu wykluczenia innych chorób. Pozdrawiam i życzę wszytkiego dobrego

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy