Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zatrucie pokarmowe i antybiotyk

witam mam chorobe zatrucie pokarmowe kropelkowe czy cos takiego biore antybiotyk;metoclopramidium polpharma 10 mg 3 razy dziennie juz od srody dalej mam mdłosci osłabienia itp co mam dalej robic
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Badania krwi - hemoglobina

Hemoglobina jest podstawowym składnikiem krwinek czerwonych. Jest nie tylko barwnikiem nadający krwi czerwony kolor, ale pełni również ważną funkcją ? transportuje tlen do tkanek. Lekarz Łukasz Kowalski objaśnia szczegóły dotyczące badania hemoglobiny.

Milena Lubowicz
72 poziom zaufania

Metoklopramid nie jest antybiotykiem. Mało wiem o Pani objawach, ale proszę pamiętać o odpowiednim nawodnieniu organizmu, bo może to właśnie odwodnienie sprawia, że czuje się Pani odwodniona. Gdyby nie było poprawy proszę udać się do lekarza.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy