Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 5 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Złe samopoczucie po przyjęciu tabletki Escapelle i brak okresu

Witam 20 grudnia podczas seksu z chlopakiem pekla nam prezerwatywa wiec zazylam tabletke escapelle okres dostalam zaraz 4 dni po zazyciu. Trwał jak zawsze ok 5 dni (dodam, że moja miesiaczka jest nieregularna ostatnia mialam 13 listopada). Przez kolejny miesiac nie uprawialismy seksu tylko petting, kolejnego okresu nie mam do dzisiaj, spoznia sie wiec ogarnia mnie panika i stres. Moje piersi od zazycia sa nabrzmiale jak przed miesiaczka. Dzisiaj poczylam sie slabo. Panikuję :(
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. prawdopodobnie objawy jakie Pani podaje są wynikiem wahań hormonalnych związanych ze zbliżającym się okresem.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy