Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmiana koloru krwawienia podczas miesiączki

Witam, od momentu w którym zaczęłam miesiączkować, moje okresy przebiegały książkowo- regularnie co 28 dni, wydzielina ciemno- czerwona, czasami wchodząca w brunatny. Jednak teraz wydzielina jest bardzo jasna. Czym to może być spowodowane i czy mam powody do obaw? Dodam, że ciąża, antykoncepcja i inne leki hormonalne na pewno nie są przyczyną.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Czy HTZ może powodować nowotwory?

HTZ to hormonalna terapia zastępcza. Stosowana jest np. przy leczeniu menopauzy. Obejrzyj film i dowiedz się, czy HTZ może spowodować raka. O terapii mówi prof. dr hab. Romuald Dębski.

Zmiana charakteru krwawienia przy regularnych cyklach nie jest żadną patologią.
Niemniej może Pani wykonać USG dopochwowe celem potwierdzenia że wszystko w porządku.
Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy