Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesne miesiączki po operacji usunięcia prawych przydatków

Jestem prawie rok po operacji usunięcia prawych przydatków, po operacji przez 2 miesiące miałam co 2 tygodnie miesiączkę, dostałam duphaston, wszystko się unormowało, chociaż miesiączki były niezwykle bolesne,teraz jest odstawiony i znowu w środku cyklu występuje krótkotrwałe krwawienie, co to może być? Co powinnam zrobić?
KOBIETA, 45 LAT ponad rok temu

Bóle menstruacyjne

Wielce Szanowna Pani ! Nie wiem ! Nie da sie tego rozwiązać przez internet Z wyrazami szacunku Marek Bulsa

Specjalista w zakresie ginekologii i położnictwa.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy