Zapytaj lekarza

7 4 2 , 3 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu po zmianie tabletek antykoncepcyjnych

Witam. Mam maly problem.. zwracam sie do Panstwa z zapytaniem.. ale od poczatku przez rok bralam tabletki microgynon 21. Na poczatku lipca tego roku postanowilam zmienic tabletki na angiletta.. zaczelam tak jak zwykle od pierwszego dnia miesiaczki. W 11 dniu brania tabletek angiletta kochalam sie ze swoim narzeczonym. Skonczylam tabletki w ten pon. I na pt powinnam miec okres... a go nie ma. Brzuch mnie troche pobolewa ale nic nie ma.. prosze o rade i pomoc..
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy