Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 2 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznaczają szumy uszne po udarze?

witam Mam 55 lat i półroku temu miałem udar. do tej pory przyjmowałem xarelto 20 amlozek 5 i pół vivace 5 rano oraz atoris 40 i pół vivace 5 wieczorem.Moje ciśnienie rano bylo na ogół dobre 124/80 ale wieczorami zdarzało się ponad 145/90 O d dwóch dni biorę tylko xarelto oraz co -prestarium 5/5 rano i atoris wieczorem, ale nadale ciśnienie rano jest w miare poprawne ale wieczorami zdarzało się nadal 145/90 . czy w takim przypadku można zarzyć wieczorem dodatkowo amlozek lub vivace czy te leki nie gryza sie z "co -prestarium"a może wrócić do poprednich zestawow leków. dodam, ze po zmianie mam szumy w głowie czy może to być wina zmiany lekow?
MĘŻCZYZNA, 55 LAT ponad rok temu

Rozwój intelektualny dziecka autystycznego

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o rozwoju intelektualnym dziecka z autyzmem.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy