Czy są możliwe takie interakcje z Escitalopramem?

Witam. Czy istnieje interakcja między escitalopram actavis a alpragenem lub sedamem?
MĘŻCZYZNA, 25 LAT 3 miesiące temu

Leki ziołowe

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Dzień dobry, lek Escitalopram actavis można łączyć z Sedamem, jednak z Alpragenem wchodzi on w szkodliwą interakcję, która może prowadzić do nasilenia działań niepożądanych, np. zawrotów głowy, trudności z koncentracją czy senności. W związku z tym stosowanie tych leków należałoby skonsultować ze swoim lekarzem, który oceni ryzyko skutków ubocznych i ewentualnie przewyższające korzyści z łączenia tych substancji.

Zachęcamy także do zapoznania się z artykułami o podobnej tematyce:

https://portal.abczdrowie.pl/interakcje-miedzy-lekami-sa-grozne-dla-zycia-ostrzegaja-lekarze

https://portal.abczdrowie.pl/interakcje-lekow-z-cytrusami

https://portal.abczdrowie.pl/interakcje-lekow-z-innymi-produktami-zywnosciowymi

https://portal.abczdrowie.pl/interakcje-lekow-jak-bezpiecznie-przyjmowac-leki

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.


0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty