Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego występuje krwawienie podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych po porodzie?

Witam 4 miesiące temu urodziłam dziecko miałam tabletki dla kobiet karmiacych dzięki którym miesiączkę miałam 2 razy na miesiąc gdy przestałam karmić dostałam tabletki te co przed ciążą myślałam że wszystko wróci do normy ale niestety miesiaczke dostałam w 2 tygodniu i utrzymuje się już tydzień jest to normalny okres a nie plamienia. Moje pytanie czy powinnam poczekać aż się wszystko wyreguluje? To jest 1 opakowanie i czy jestem dobrze zabezpieczona przed ciążą ?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Łagodzenie bólu porodowego okłady, poród w wodzie, pozycje porodowe

Ból porodowy jest bardzo trudny do zniesienia. To jeden z najgorszych rodzajów bólu. Sprawdź, jak można złagodzić naturalnie przykre dolegliwości, których doświadcza kobieta rodząca.

Wielce Szanowna Pani !
Nie potrafię nic powiedzieć w Pani sprawie, ale moim zdaniem nie jest Pani zabezpieczona przed ciążą. Z wyrazami szacunku Marek Bulsa

Specjalista w zakresie ginekologii i położnictwa.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy