Jak poradzić sobie z ciężkimi bólami brzucha i silnym krwawieniem po zażyciu 12 tabletek arthrotec forte?

Witam. Dnia 31.12 postanowilam zażyc 12 tabletek arthrotec forte, oczywiście tak jak zalecano. Po pierwszej dawce odrazu dostałam lekkich skurczy , a po drugiej zwijalam sie z bólu, dopiero po 3 dawce dostalam krwawienia, krwawienie bylo obfite i bardzo czerwone . W ciagu nocy nie mogłam zejść z kibla ponieważ krew doslownie lała się z zemnie . Z rana na drugi dzień bylo lepiej, lecz krwawienie bylo takie samo, lecz skurcze powróciły pod wieczór. Jest dziś 5.01 - krwawienie bezmiennie , takie silne że az przeciekam , a skurcze nie ustannie mnie męczą co pare minut a gdy kładę ręke na brzuchu podczas skurczy czuję jakby coś się tam poruszało, czasem nie potrafie nawet ustać poniewaz są takie bolesne , zwijam sie z bólu . Od czasu do czasu także dostaje biegunki. A nawet ketanol nie pomaga na ból podbrzuszny . Czytałam wiele forum na których dziewczyny postąpiły tak samo bez umyślnie jak ja, ale nie spotkalam się jeszcze z sytuacją gdzie kobiete tak bardzo bolesnie boli brzuch przez 5dni ... przewaznie myśle że zejdę z tego świata kiedy nastąpią . Potrzebuję szybkiej rady lub uspokojenia .. co powinnam robić. Wiem że iść do lekarza ale do 18lat brakuje mi 2 miesiace, i nie moge dopuścić do tego aby moji rodzice się dowiedzieli ponieważ mamy wystarczającą ciężką sytację w domu.
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Czy w ciąży należy jeść za dwoje?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy