Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienia podczas stosowania tabletek

Witam biore tabletki antykoncepcyjne juz od roku zmieniałam je już dwa razy, ostatnio wziełam tabletki dwa dni za pózno ( miałam wziac w srode a wziełam w piatek ) . od dwóch opakowan krwawei jakieś 5-6 dni przed 7 dniowa przerwą , czyli krwawie jeszcze w czasie brania tabletek . dodam ze mam stałego partnera ale jesli chodzi o zabezpieczenia to biore tabletki uzywamy prezerwatywy i stosujemy stosunek przerywany , nigdy nie dochodzi we mnie , Czemu w takim razie krwawię w czasie brania ?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy