Polip w nosie a stosowanie leku Otrivin

Witam. Mój partner od roku używa Otrivin 0,1%, codziennie po kilka razy. Ma zdiagnozowanego polipa w nosie. Wcześniej bardzo często miał zatkany nos nie mógł oddychać. Odkąd go używa może oddychać swobodnie, ale stracił prawie całkiem węch. Wiem że nie powinien go używać ale nie da sobie tego przetłumaczyć. Bo jak tylko nie użyje Otrivinu nos całkiem mu się zatyka. Jak mogę mu pomóc aby przestał tego w końcu używać, on już się chyba od tego uzależnił. Bardzo proszę o pomoc.
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Zabieg balonikowania i płukania zatok

Balonikowanie zatok to jeden ze sposobów leczenia uciążliwego, ciągle nawracającego zapalenia zatok. Obejrzyj filmik i dowiedz się, na czym polega ten zabieg.

Witam! Osłabienie węchu może wynikać zarówno z nadużywania leku Otrivin jak i samej obecności polipów w nosie. Myślę że w tej sytuacji warto udać się na kontrolną wizytę do laryngologa, który wskaże optymalne postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty