Stosowanie leków SSRI a silna bolesność głowy

Witam, żona zażywała w małych dawkach leki SSRI przepisane przez lekarza psychiatrę około 3 miesięcy. W trakcie brania pojawiły się migrenowe bóle głowy, po całkowitym odstawieniu leków przez okres miesiąca codziennie pojawia się silny ból głowy poprzedzony silnym skurczem mięśni i sciskiem w głowie. Po takim ataku następuje jednostronny ból głowy i oka. Badania rezonansu są ok, okulista ok, badania ogólne ok tarczyca ok, cukier ok. A silne bóle głowy codziennie występują. Proszę napisać co robić, do jakiego lekarz się udać. Czy te ataki ścisku głowy i silny ból to efekt SSRI i czy to minie, po jakim czasie ???
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Czy autyzm jest wyleczalny?

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się, czy autyzm jest wyleczalny.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proponuje udać się do lekarza rodzinnego. Po przeanalizowaniu wszystkich już wykonanych badań będzie można określić odpowiednie dalsze postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty