Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych i picie alkoholu a silne wymioty i biegunki

Witam , zaczęłam stosować lek Diane35 , aktualnie jestem w połowie 2 opakowania nie było żadnych skutków ubocznych do czasu gdy nie wypiłam 1 piwa wieczorem ( w trakcie 1 opakowania), poszłam normalnie spać i w środku nocy obudziłam sie z powodu złego samopoczucia , miałam biegunkę i wymioty . Przy 2 listku po imprezie gdzie wypiłam już więcej także zerwały mnie wymioty i biegunka . W święta wypiłam pół lampki wina i źle się czułam , miałam mdłości . Czy tak się może dziać przy Diane35?
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy