Wcześniejsze wystąpienie okresu podczas stosowania Vibin Mini po operacji usunięcia pęcherzyka żółciowego

Mam 32 lata, od kilku miesiecy zazywam tabletki antykoncepcyjne vibin mini. Krwawienia byly zawsze regularne i zaczynaly sie w dniu przyjmowania 3 tabletki białej czyli placebo. kilka dni temu mialam operacje usuniecia pecherzyka zólciowego. W dniu operacji przyjełam normalnie różówą tabletke.W tym miesiącu krwawienie pojawiło się wcześniej (w 18 dniu brania różowej tabletki).Czyli 4 dni przed czasem. Co sie stało?Czy tak moze byc ze sie krwawi biorac rózowe tabletki? Czy jestem zabezpieczona?
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane krwawienie nie ma wpływu na skuteczność antykoncepcji - tym nie powinna się Pani zatem niepokoić. Opisane przyspieszenie wystąpienia krwawienia najpewniej ma związek z przebytym zabiegiem operacyjnym. Jeśli takie krwawienia by się powtarzały sugeruję konsultację ze specjalistą ginekologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty