Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia miesiączkowania po antybiotykoterapii i usunięciu polipa macicy

Witam, mam 26 lat i od pewnego czasu problemy z miesiączką. W okresie kwietnia i maja ubiegłego roku brałam przez miesiąc antybiotyki na zapalenie oskrzeli, od tamtego czasu mam miesiączki trwające do 10 dni i dwa miesiące temu miałam usuwanego polipa macicy. Pierwsza miesiączka po jego usunięciu trwa już dwa tygodnie, co może być tego przyczyną?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Co to są mięśnie dna miednicy?

Mało kto z nas zastanawia się, nad funkcjonowaniem swojego organizmu. Dlaczego działa on tak, a nie inaczej? Warto jednak wiedzieć jak jak on pracuje. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat mięśni dna macicy.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy