Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 1 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Antybiotyki na Helicobacter Pylori oraz Giardia Lamblia

Witam zauważyłam u siebie dziwną zależność. Około 1,5 miesiąca temu skończyłam stosować antybiotyki na Helicobacter Pylori oraz Giardia Lamblia. Od tamtej pory gdy poćwiczę na mięśnie brzucha za parę dni doskwiera mi bardzo silny ból brzucha, ścisk żołądka, przez który nie mogę ustać w miejscu po czym mam biegunkę. Gdy nie ćwiczę na mięśnie brzucha nie towarzyszą mi takie objawy. Co może być tego przyczyną?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Jak działa żołądek?

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Może zbyt intensywnie Pani ćwiczy, mogą to być także objawy przepukliny rozworu przelykowego.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy