Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból głowy i zawroty po wymianie okularów na mocniejsze

Witam, niecały tydzień temu wymieniłam okulary na nowe o mocniejszych szkłach, wcześniej nosiłam OL -0.75 i OP -0.5, obecnie OL -1.0 i OP -0.75. Od momentu zmiany okularów występuje u mnie ból głowy jak i zawroty, a zdarzyły się także wymioty (1 dzień). Podczas badania w dobranych szkłach widziałam dobrze, jednakże podczas chodzenia odczuwa lekki dyskomfort na lewym oku. Czy jest to kwestia źle dobranych okularów czy etap przejściowy, w którym moje oczy muszą przyzwyczaić się do zmiany?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Przyczyny udaru mózgu

Udar mózgu stanowi 80 proc. wszystkich udarów i jest jednym z powikłań zatorowych chorób serca. Będąc główną przyczyną niesprawności osób po 40 roku życia, stanowi trzecią w kolejności przyczynę zgonów. O przyczynach powstawania udaru mózgu, opowiada prof. Janina Stępińska, kardiolog.

Do PILNEJ konsultacji neurologicznej , OKULISTYCZNEJ.

Czy ma Pan inne schorzenia??
Pozdrawiam

Specjalista neurolog. Ekspertka w dziedzinie leczenia migreny oraz przewlekłego bólu głowy.
0

Witam. Dyskomfort jeżeli nie minie po paru dniach-wtedy zalecam sprawdzenie okularów ,być może są np. krzywe, lub DP jest za duże, albo źrenica nie cyrkluje odpowiednio. u optyka sprawdzić . Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy