Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle brzucha i duża ilość wydzieliny przy tabletkach Teenia

Witam serdecznie. Od sierpnia przyjmuje tabletki antykoncepcyjne Teenia. Tableki biore regularnie i stosuje sie do dodatkowych informacji przy przyjmowaniu tabletek.jestem w ostatnim tygodniu przyjmowania tabletek przed 7 dniowa przerwa,w poniedziałek pojawił sie u mnie brazowy sluz na bieliźnie,nigdy wczesniej mi sie to nie zdarzało. Dzisiaj sluzu jest naprawde duzo, brzuch boli mnie podobnie jak przed miesiączka... Czy powinnam sie martwic? Czy moze byc to oznaka ciazy? Dziękuje za odpowiedz.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy