Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesność, żółta wydzielina a suchość oczu

Witam. Mam następujący problem, od około 2 miesięcy mam problemy z oczami. Lekarz okulista stwierdził zapalenie spojówek i przepisał vigamox, a następnie maxitrol.Efekt jest taki że oczy już nie ropieją w ciągu dnia, jedynie po nocy pojawia się żółtawa wydzielina w dość znacznej ilości.Dodatkowo mam bardzo suche oczy. Czy suchość oczu może być wywołana dość długą kuracją kropami i jest to przejściowe? Oraz czy konieczna jest kolejna wizyta u okulisty? Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Zapalenie spojówek

Przy zapaleniu spojówek, naczynia krwionośne w oku silnie wypełniają się krwią. Oko jest więc zaczerwienione i obrzęknięte. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o zapaleniu spojówek.

Tak, suchość oczu może być wywołana kroplami z dodatkiem sterydu np Maxitrol.
Proszę stosować jak najczęściej krople nawilżające bez konserwantów, które pomogą oczom wrócić do równowagi

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy