Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak miesiączki po odstawieniu plastrów antykoncepcyjnych

Witam. Od ok 4 lat występuje u mnie brak miesiączki. Nastąpiło to po odstawieniu plastrów antykoncepcyjnych evra. Były próby przywrócenia cyklu duphastonem, przyjmowałam również pregnyl. Nic nie pomaga a bardzo chcialabym zostać mama. Mam niedoczynność tarczycy i stwierdzony zespół policystycznych jajników. Tarczyca w miarę opanowana, waga spadła 10kg. Przy wzroście 165cm ważę 75kg. Do duphastonie miesiączka występowała ale po odstawieniu cisza. Co jeszcze mogę zrobić aby wkoncu doczekać się maleństwa
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy