Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu po odstawieniu tabletek u 24-latki

witam miesiac temu miałam okres 19 grudnia i wtedy odstawiłam tabletki Anty okres powiennam dostać 2 di temu i nadal go nie ma. Mam tylko więcej śluzu. Troszkę mnie bolał dziwnie brzuch i miałam nabrzmiałe piersi .W miesiącu współżyłam z mężem bez zabezpieczenia.
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Zmniejszanie bólu porodowego - masaż pleców

Ból odczuwany podczas porodu jest bardzo silny. Czasem wręcz nie do zniesienia. Jak sobie z tym radzić? Sposobem na złagodzenie bólu może być masaż pleców.

Dzień dobry, jeżeli w ostatnim miesiącu nie stosowała Pani żadnej formy antykoncepcji, proszę wykonać test ciążowy i zgłosić się do ginekologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy