Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienia na kilka dni przed siedmiodniową przerwą przy Vibin Mini

Witam, od 7 miesiecy biore tabletki vibin mini. Od dwoch miesiecy tak na 2-3 dni przed siedmiodniowa przerwa pojawia sie brazowe plamienie. Od dwoch miesiecy biore tez Euthyrox 50. Czy to jest normalny objaw i czy zachowana jest ochrona antykoncepcyjna? Dziekuje
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Czego unikać w ciąży?

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Właśnie wtedy powinna ona szczególnie dbać o swoje zdrowie i samopoczucie. Obejrzyj film i dowiedz się, czego powinna unikać kobieta w stanie błogosławionym.

Magdalena StusiĹska
76 poziom zaufania

Jeśli bierze Pani leki zgodnie z zaleceniem skuteczność antykoncepcyjna powinna być zachowana. Wątpliwości najlepiej skonsultować pilnie z ginekologiem- wykluczy on np. zakażenie dróg rodnych jako przyczynę plamienia.

Do jej zainteresowań medycznych należy anestezjologia i intensywna terapia, radiologia, ginekologia, medycyna rodzinna, a także medycyna ratunkowa.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy