Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 5 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Cienkie i osłabione włosy po rozjaśnianiu i farbowaniu

Witam ;) mam 18 lat , moim problemem jest wygląd włosów , dwa lata temu rozjasniałam je często , potem zmieniłam je na czarne , aktulanie juz 1.5 roku schodze z koloru do swojego pieknego naturalnego ciemnego blondu , juz do polowy mam swoje mam włosy przed ramiona , . Problem tkwi w tym , że są mało gęste , wypadają i bardzo wolno rosna , uzywałam drogich odzywek , wcierek naturalnych domowych sposobów i nic ,,, efekty MINIMALNE !! PROSZĘ o pomoc :)
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane przerzedzenie włosów oraz ich wypadanie może być wynikiem intensywnego koloryzowania i rozjaśniania. Jeśli jednak włosy wypadają sugeruję wykonanie podstawowych badań laboratoryjnych, w tym przede wszystkim morfologii oraz TSH w celu oceny funkcji tarczycy. Jeśli wyniki będą prawidłowe, warto skonsultować się ze specjalistą dermatologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy