Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 1 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może oznaczać biegunka po kuracji antybiotykiem?

Po intensywnej kuracji antybiotykowej od tygodnia mam biegunkę, 1 do 3 razy dziennie, wodnista, dość obfita. Bez wymiotów, bez śluzu czy krwi w stolcu, bez gorączki, wręcz przeciwnie, ostatnio miałam temperaturę 36 stopni. Czy to powód do niepokoju czy zwyczajna reakcja na odstawienie? Ile czasu zajmuje regeneracja?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Drgawki gorączkowe - kiedy i jak je leczyć?

Kiedy pacjent ma wysoką temperaturę, mogą u niego pojawić się tzw. drgawki gorączkowe. Jak sobie z nimi radzić? Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej na ten temat.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy