Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 6 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może powodować moje szumy uszne?

Witam, od 3 dni ciągle mi szumi w uszach, mam wrażenie jakby nabrało mi się tam wody, słyszę gorzej, mam wrażenie jakbym miała w uszach jakaś membranę, która zniekształca głosy. Byłam u lekarza, wszystko drożne, uszy czyste. Laryngolog zapisał Cavinton Forte, wzięłam dwie tabletki, w uszach nadal szumi. Proszę o poradę, bo jestem na skraju wytrzymałości.
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Przyczyny chrapania

Chrapanie to bardzo uciążliwy problem - szczególnie dla osoby, która nie może przez to spać. Jakie są przyczyny chrapania? Na ten temat wypowiada się dr Michał Michalik.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy