Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza podwyższone PLT i OB u 4-latka po antybiotykoterapii?

Mój 4-letni synek w przeciągu ostatnich 3 miesięcy dostał 3 razy antybiotyk. Za pierwszym razem miał zapalenie oskrzeli i wtedy też pani doktor postanowiła po wyleczeniu przedłużyć antybiotyk i wyciąć trzeci migdał. Niedługo po tym zachorował na zapalenie migdałków i dostał kolejny antybiotyk, po czym okazało się po tygodniu od wyleczenia, że znów ma zapalenie migdałków... (podobno złe poprzednie leczenie - błędnie dobrany antybiotyk). Teraz jest niby zdrowy, ale właśnie odebrałam wyniki badań krwi i ma podwyższone OB 15 i PLT 496,0, pozostałe wyniki są w normie, m.in. CRP 0,22 mg/l. Co mogą oznaczać takie wyniki? Czy jest już zdrowy? Zastanawiam się też, czy mogę go puścić do przedszkola po takim przejściu z chorobami i antybiotykami.
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Mezoterpia igłowa twarzy i dekoltu

Mezoterapia igłowa to zabieg, który możesz odbyć w gabinecie dermatologii estetycznej. Polega na wstrzyknięciu substancji leczniczych bezpośrednio w obręb skóry. Zobacz, jak wygląda zabieg.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam.

Nieprawidłowości wynikają najprawdopodobniej z niedawno przebytych infekcji i powinny stopniowo wrócić do normy. Sądzę, że może Pani posyłać syna do przedszkola, ale jeśli ma Pani jeszcze jakieś wątpliwości, radzę skontaktować się z lekarzem prowadzącym syna.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy