Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 8 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Częste oddawanie moczu podczas stosowania Vibin Mini

Witam,przyjmuje doustnie tabletki antykoncepcyjne vibin mini.Zwaracam sie z pytaniem do specjalistow z tej dziedziny,czy mozliwe jest to,ze jakos w polowie blistra zwiekszylo mi sie oddawanie moczu,bo musze przyznac ze non stop latam do toalety.czy to normalne? Dodam,ze jest to moje pierwsze opakowanie.Z gory dziekuje za odpowiedz :)
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy