Czy może występować alergia podczas stosowania produktów hypoalergicznych?

Witam. Czy mozna miec uczulenie na np krem nawilżający który jest hipoalergiczny? Chodzi o to, że po kazdym kremie nawilżającym mam bardzo duzy wysyp. Bez kremu nawilzajacego moja skora jest sucha luszczaca sie. A po probie nawilzenia nastepuje wysyp, po odstawieniu kremow nawilzajacych i piciu calcium skora wraca do poprzedniego staniu. Jest jakis sposob zeby ja nawilzyc? Czy to uczulenie?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Kurzajki zagrożenia wycinania

Kurzajki to nieestetyczne zmiany na skórze. Aby się ich pozbyć, można je wyciąć. Jednak może to wiązać się z pewnymi zagrożeniami. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na ten temat.

Tak może taka reakcja wystapić, prosze udac się do lekarza poz lub dermatologa.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy