Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 1 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy organizm przyzwyczaił się do tego leku?

Witam. Mam 23 lata i w październiku miałam operacje usuwania torbieli z lewego jajnika. Po operacji okazało się ze to endometrioza. Lekarz ginekolog zalecił półroczne leczenie lekiem Visanne i uprzedził ze krwawienie z pochwy przy tym leku to rzecz normalna. Tak tez było prze 4 opakowania leku. Wyglądało to tak ze tydzień krwawiłam a potem tydzień nie. Gdy zaczynałam brać 5 opakowanie nagle przestałam krwawic. Moje pytanie brzmi czy to normalne, i czy nic złego się nie dzieję ? Czy to że przestałam krwawic to oznacza ze organizm się przyzwyczaił do leku ? Dodam jeszcze ze własnie zaczynam 6 ostatnie opakowanie.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Czym jest endometrioza?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy